TC
Soru Sahibi
6 Kasım 2010 13:00

iyigünler hocam bende tsh yüksekliği ile troidimin az calıştığı saptandı. bunun üzerine doktor bana levotiron adlı bir ilaç yazdı ve günde 1bucuk sabah ac karnıma almamı söyledi bu ilacı kullanarak tsh hormonum ne zamn düşmeye baslar ve tsh : 15 cıktı . adet düzensizliğimde var bu ilacı kullanarak düzene girer mi ?cevabınız için simdiden tsk ederim ...

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Filiz Canlı Turan
Uzm. Dr. Filiz Canlı Turan
Dahiliye - İç Hastalıkları

Tabii ki düzene girer. 3. haftadan sonra ilaç etkisini göstermeye başlar. Düzenli takiplerinizi ihmal etmeyin. Geçmiş olsun.

24 Kasım 2010 21:50
Uzm. Dr. Filiz Canlı Turan
Uzm. Dr. Filiz Canlı Turan Dahiliye - İç Hastalıkları

Yazar toplam 19 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Dahiliye - İç Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Murat Baydar Dahiliye - İç Hastalıkları
Dr. Ayşegül Aytekin Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Nevra Kundakçı Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Ali Erdem Dal Dahiliye - İç Hastalıkları
Uzm. Dr. Hüsniye Kalın Dahiliye - İç Hastalıkları
Etiketler
Regl , Hipotiroidi , Adet , Adet kanaması , Levotiron , Hipotiroidi nedir , Levotironun regle etkisi
Facebook Twitter Instagram Youtube