ÇM
Soru Sahibi
29 Mayıs 2010 21:38

desal yan etkileri

hocam merhaba sorumşu,annem 58 doğumlu ve kalp kapçıkları 9 sene önce değişmiş bir kişi.bu süre içerisinde de 1 defa kalp krizi geçirdi fakat sağlığı yerinde idi.bundan yaklaşık 3 hafta öncesine kadar mide bulantısı halsizlik yorgunluk gibi şikayetleri vardı dr gitti ve vücudunun su topladığı ama zamanında geldiği söylenmiş.tuzu kesmesi gerektiği diyet yapması istenmiş.1 adet ilaç vermiş adı:desal 3 gün 1-8 gün ara tekrar 3 gün 1 diye başkaherhangi bir ilaç yok....sizce biz ne yapmalıyız

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Suat Büket
Prof. Dr. Suat Büket
Kalp Damar Cerrahisi

Desal kullanması uygun. Tabi bunun yanında kalp kapağı değişmiş ise kan sulandırcı ve diğer bazı ilaçlarıda kullanması gerekir. Sizin hastanızın bir kardiyolog tarafından düzenli olarak izlenmesi uygundur. Sağlıklı günler dilerim. Prof.Dr.Suat Büket

30 Mayıs 2010 20:53
Prof. Dr. Suat Büket
Prof. Dr. Suat Büket Kalp Damar Cerrahisi

Yazar toplam 267 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kalp Damar Cerrahisi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Birol Akdoğan Kalp Damar Cerrahisi
Op. Dr. Farid Ahmadov Kalp Damar Cerrahisi
Uzm. Dr. Hidayet Demir Kalp Damar Cerrahisi
Op. Dr. Berke Özkan Kalp Damar Cerrahisi
Op. Dr. Temmuz Taner Kalp Damar Cerrahisi
Etiketler
Halsizlik , Kalp problemleri , Kalp kapak problemleri
Facebook Twitter Instagram Youtube