AG
Soru Sahibi
9 Ekim 2010 23:28

babam alzaymır hastası çok fazla uyuyor ve yemiyor. uyku açıcı ilaç kullan

babam alzaymır hastası çok fazla uyuyor ve yemiyor. uyku açıcı ilaç kullandığı halde sürekli uyku halinde.uyandırdığımız zaman çok huysuzluk yapıyor. Bunun bir çaresi var mı* teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Safiye Bilgin
Prof. Dr. Safiye Bilgin
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Merhaba, Fazla uyuma sebebi açısından kan tahlilleri yapılmalı. Bu durumu doktorunuza söyleyin. Gerekirse üniversiteye baş vurun.

11 Ekim 2010 12:09
Prof. Dr. Safiye Bilgin
Prof. Dr. Safiye Bilgin Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Yazar toplam 3701 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
nöroloji doktoruna Prof. Dr. Safiye Bilgin
Gezen bacak agrısı Prof. Dr. Safiye Bilgin
Analımda damar seyeelmesi Prof. Dr. Safiye Bilgin
Nefes tutma beyin zarar gormesi Prof. Dr. Safiye Bilgin
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Necibe Nur Keleş Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Z. Selcen Tezcan Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Nurten Ölmez Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Nazan Badagül Gökçe Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Anwar Rawandi Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Etiketler
Kan tahlilleri , Huysuzluk , Uyku açıcı ilaç , Alzheimer hastalığı ve medikal tedavisi
Facebook Twitter Instagram Youtube