TS
Soru Sahibi
25 Ağustos 2021 23:17

Ayaktayken nabız yükselmesi

Rahşan hanım iyi günler 24 yaşındayım zayıf bir erkeğim. son zamanlarda gün içinde nabzım 80-110 arasında oluyor.Yatarken otururken sorun yok. Ayaktayken sıkıntı hissi nabızda artma ufak eforda çabuk yorulma olduğu için doktora gittim kontrollerde ayakta tansiyon felan normal ekg felan herhangi bir sorun yok. kan testi demir şeker bakıldı. Doktor dideral diye bir ilaç verdi istersen kullan diye düzenli olarak kullanmak istiyorum 2 kere yarım kullandım nabzımı çok iyi düşürdü ayakta sıkıntı hissetmiyorum artık fazla. Sormak istediğim göğüste biraz sıkma gibi his oluyor halsizlik biraz oluyor.İlaca alışma süreci midir? Birde kilo almak için ağırlık çalışıyorum bu ilaç spora engel olur mu? düzenli kullanırsam sorun olur mu 6 ay 1 yıl civarı

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

SPORA ENGEL DEĞİL ÖNCE YARIM GÜNDE 1 ....ÇARPINTI DEVAM EDERSE GÜNDE 2 KEZ YARIM OLARAK ALIN

16 Eylül 2021 15:49
Uzm. Dr. Rahşan Turan
Uzm. Dr. Rahşan Turan Kardiyoloji

Yazar toplam 470 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
değişken kalp ritim Uzm. Dr. Rahşan Turan
Annemin Hastasi Uzm. Dr. Rahşan Turan
dideral ilacı Uzm. Dr. Rahşan Turan
Çarpıntı durumu Uzm. Dr. Rahşan Turan
ritim bozukluğu Uzm. Dr. Rahşan Turan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Ömer Bedir Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube