YK
Soru Sahibi
7 Ekim 2021 20:51

Alzheimer hastasi

Hocam merhaa sorum olacak geri donus yaparsanız cok svinirim.babaannem yaklasık 90 yasında ve alzheimer hastası. Suan dement (10mg) Rexapin Easytab (10mg) kullanıyoor. Yalnız bunları kullandigindan beri cok fazla halusinasyon gormeye basladi bu normal midir ve zamanla duzelirmi acaba? Simdiden tskler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Kübra hanım geçmiş olsun hastayı görmeden tedavi üzerinden yorum yapmak uygun olmaz. Bu halusünasyonlar hastalığa bağlıda olabilir. Yeniden ilaç düzenlemesi gerekebilir.

9 Ekim 2021 10:08
Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Yazar toplam 7 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Hocam bilgi verirmişiniz teşekkürler Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Alzheimer hastasi Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Şah damari Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Hocam lütfen yardım Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Sallantı hissi dizzines Uzm. Dr. Şükran Çevik Yurtoğulları
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Fatma Yekeler Özdemir
Uzm. Dr. Fatma Yekeler Özdemir Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Vugar Jafar
Uzm. Dr. Vugar Jafar Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Tural Talibov
Uzm. Dr. Tural Talibov Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Tuğrul Doğan
Uzm. Dr. Tuğrul Doğan Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Op. Dr. Mehmet Kantaroğlu
Op. Dr. Mehmet Kantaroğlu Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Facebook Twitter Instagram Youtube