bs
Soru Sahibi
28 Ocak 2016 09:34

alerji durumu

Merhaba hocam.Ben bir haftadır aknetrent kullanıyorum.Günlük 30 mg alıyorum.Etraftan duyduğum bazı söylemler var.Kısırlık yapabiliyormuş.Doğruluk payı varmıdır?Birde bu ilacı kullanırken saç ve kaş boyama işlemi yaptırabilir miyiz?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Sinem hanım merhaba, kısırlıkla ilgili kanıtlanmış bir veri yoktur o yüzden içiniz rahat olsun. Saçınızı boyata bilirsiniz lakin cildinize çok fazla temas etmemesine özen gösterin, çünkü Bu dönemde cildiniz kuruyacak, derinin koruyucu bariyeri de bozulacaktır dolayısıyla irritasyon riski de fazla olabilir.geçmiş olsun

28 Ocak 2016 19:05
Uzm. Dr. Seher Arı
Uzm. Dr. Seher Arı Dermatoloji

Yazar toplam 102 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
SAÇ EKİMİ VE BEZE Uzm. Dr. Seher Arı
Cilt Lekesi Uzm. Dr. Seher Arı
penisteki et benleri Uzm. Dr. Seher Arı
Alopesi Areata Uzm. Dr. Seher Arı
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube