BF
Soru Sahibi
1 Mayıs 2008 01:35

5 aydır efexor kullanıyorum sürekli yorgunluk bitkinlik başağrısı şikayetle

5 aydır efexor kullanıyorum sürekli yorgunluk bitkinlik başağrısı şikayetlerim ve hastalık gibi takıntılarım vardı şimdi kendimi iyi hissediyorum ilacı bırakmak istiyorum yavaş yavaş bırakılması gerektiğinide biliyorum fakat 1.5 gün içmezsem baş dönmesi mide bulantısı gibi şikayetlerim oluyo hemen yatmak istiyorum aşırı bi tahammülsüzlük baş gösteriyo açıkcası korkuyorum ya bırakamazsam ilacı diye lütfen yardımcı olurmusunuz

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

ilacı elbet bırakırsınız ancak sanki ilaç kesmek icin 5 ay biraz erken, doktorunuzla konustunuz mu ilaç bırakma kararınızı?

1 Mayıs 2008 17:16
Prof. Dr. Özgür Öztürk
Prof. Dr. Özgür Öztürk Psikiyatri

Yazar toplam 2161 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
3 cıpram Prof. Dr. Özgür Öztürk
günde 1 yada 2 kere masturbasyon Prof. Dr. Özgür Öztürk
prozac zyprexa anafranil nedir? Prof. Dr. Özgür Öztürk
bana nolmuşşş Prof. Dr. Özgür Öztürk
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube