Koronavirüs (COVID-19) ile ilgili bilgilenmek için Sağlık Bakanlığı ve Türk Tabipler Birliği sitelerini ziyaret edin.

Uzm. Kl. Psk. Ayhan ALTAŞ Hasta Soruları 52

  • Ayrılmak istiyorum

    28 yaşındayım 54 yaşında bi adamla beraberim ama benden ayrılamıyor varmı bunun bi çaresi 13 yıldır ayrılamıyor cvp??

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Eşcinsel miyim

    Kolay gelsin yaşım 18 çok uzun bir sorum olucak şimdiden kusura bakmayın. her şey bu sene üniversite sınavından sonra başladı bir gün öylesine eşcinsellik ile ilgili yazılar okumaya başladım ve eşcinsellik rüyalarınızda erkekleri süslemeye başlar falan diye gördüm bende yaklaşık 6 ay önce falan rüya... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Anksiyete bozukluğu

    Ayhan bey merhaba. uzun yıllardır anksiyete bozukluğu sebebiyle ilaç kullanıyordum. hamile kaldığım için ilacı bıraktım fakat hamileliğim çok stresli ve kaygılı geçti. bu yüzden de erken doğum yaptım. şu anda bebeğim 1 aylık emziriyorum fakat sıkıntılarım devam ediyor. her gün ağlıyorum, kaygılıyım... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Merhabalar ayhan bey

    Ayhan hocam yeniden merhaba 18 yaşındayım yaşadığım şeyleri düşününce gerçekten delirecek gibi oluyorum sebepsizce ağlamak istiyorum ve sürekli bir mutsuzluk halim var okul derslerimde etkileniyor bundan ister istemez oku rehber öğretmenim bu durumu fark edip görüşmeye çağırdığında ise görüşemedim a... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Merhabalar ayhan bey

    Merhabalar ayhan bey yaklaşık olarak 3 yıl önce aneannemi kaybettim kaybettikten yaklaşık 1 yıla kadar herhangi bir belirti yoktu ilk bir yıl sürekli yazı yazdım fakat son birkaç aydır hayattan zevk almıyormuş gibi bende onun yanına gitmek istiyormuş gibi hayaller kuruyorum sanırım özlediğimden dola... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Tedavi olmak istiyorum?

    Merhabalar, özel olarak muayene veriyor musunuz acaba? okb ve sosyal fobi ayrıca depresyon hastalığım var. teşekkür ederim...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Hangisiyim? ?

    Hocam, 22 yaşında bir erkeğim. kadınlardan hoşlanıyorum ama erkeklerinde bazıları ilgimi çekiyor. biseksuel olduğmu düşünüyorum yoksa gay miyim ?.. bu durum tedavi edilebilir mi? yoksa doğuştan gelen bir cinsel eğilim söz konusu mu ? ne yapmalıyım şimdiden teşekkürler.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Uyku bozukluğu

    Hocam merhaba çanakkale biga da üniversite öğrencisiyim burada özel olarak yardım alabileceğim bir klinik yok lütfen bana yardım edin yol gösterin çok kötü bir durumdayım yaklaşık 2 hafta önce ayrılmış olduğum erkek arkadaşımla ilgili yaşadığım problemlerden ve ağlama krizlerinden sonra uyku düzeni... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Aşırı kaygı

    Bu düşünceden kurtulmak için çok ugraştım ama netice alamadım. bunun altında yatan kendini değersiz görme, başkalarının düşüncelerine göre hayatı şekillendirme gibi nedenler var. insanlarla olan iteşimimede olumsuz yansıyor. sürekli kaygılı bir haldeyim.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Aşırı kaygı

    İyi günler, herşeyi çok derinlemesine düşünüyor, karşılaştığım olaylar karşısında çok karamsar düşünüyorum. hiç hata yapmamam gerek gibi hareket ediyorum.bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • İletişim sorunu

    İyi günler, insanlarla iletişimde güçlük yaşıyorum. herşeyi önemsiz gördüğümden anlatacak birşeyim olmuyor,yada anlatacaklarımın önemsiz olduğunu düşünüyorum. göz teması kuramıyorum. internette biraz araştırdım, özgüven eksikliği var sanırım. bu durum işimi ve çevremdekilerle olan iletişimimi olumsu... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Abim evlendiğinden beri eşiyle birlikte olamadı lütfen yardım edin

    İyi günler ayhan bey. annem aracılığıyla konu hakkında bilgim var. abim kesinlikle duyulmasını istemiyor ve benim bildiğimi bile bilmiyor ve annemden başka biri bile duysa kesinlikle boşanırım diyor .açıkcası herkesin ağzına düşmesinden korkuyor ve utanıyor. konuyu şöyle anlatayım. abim 1983 doğumlu... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Cocugum soz dinlemiyor

    Mrb 2.sinifa giden oglum var tek cocuk oldugu icin sanirim fazla simartip her dedigini yaptim simdide geri adim atamiyorum artik istedigi bişey olmadiginda yada kizdiginda kendini odaya kapatiyor yada agliyor kusup gidiyor hic soz dinlemiyor soylenenleri dinlemiyor hala cocuk gibi davraniyor ve ben... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Duygularim dalgalı ve galiba travmatik bir cinsel yonelimim var

    Yani şey demek istiyorum uğradığım zorunlu sex tecavuz sayilir sonucta sesimi cikartamadm ama suan bununla ilgili herhangi bir sorunum yok yani o anı hatirlayinca artik tuylerim diken diken olmuyor mesela ve su konuda endiseliyim ya escinselligim bu tacvuz olayindan kaynakliysa ? boyle bir sey... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Duygularim dalgalı ve galiba travmatik bir cinsel yonelimim var

    Uzun süredir ejekülasyon icin mastürbasyon yapmadim bu nedenle ejekulasyonu uykumda yaşıyorum ve bir sevgilim var suan uzagiz oyuzden aramizda herhangi cinsel bir sey de yok zaten ben istemedikce de olmaz ama 2 aydır asexüelim sevgilimde dahil pek kimseyi cekici bulmuyorum fakat rüyamda onun bnmle... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Duygularim dalgalı ve galiba travmatik bir cinsel yonelimim var

    Merhaba aa şey ben ivan tanıştığıma memnun oldum ve ilgilendiginiz icin tesekkur ederim daha once psikologlara goturuldum çünkü anormal'im eşcinselim ve bunu herkes biliyor erzincan lgbti aktivistligini yapıyorum yada bunun icin cabalıyorum küçük yaşta iki heterosexuel bireyin cinselligine t... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Takıntı durumu

    Merhabalar sayın hocam. son zamanlarda takıntı adı altında güncel hayatta gerçekleştirdiğim bütün olayları sorun ediyorum. birkaç sene öncesinde de vardı bu durum. ama normal yaşam tarzımı etkileyecek tarzda değildi. bu arada simetrik hastalığımda mevcuttur. (son birkaç senedir…) bu konuya açmak ger... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • İletişim (önemli)

    Sayın hocam merhaba, kişilik bozukluğuyla ilgili olarak yardımcı olabileceğinizi düşündüğüm için yardımınızı beklemekteyim. irtibat telefonu veya randevu alabileceğim bir muayene adresiniz var mı ?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Önemliii

    Tamam teşekkür ederim ayhan bey hangi hastanede olduğunuzu yazabilirseniz sizide ziyaret edip yüzyüze konuşmak isterim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

  • Çalışamama

    Hocam 22 yaşındayım erkeğim, ben çalışamıyorum hocam bir işe giremiyorum tam işe giricem utanıyormuyum çekiniyormuyum bilemiyorum! ya yanlış yaparsam ya beceremezsem diye endişe duyuyorum, yarın çalışıcam diyorum yarın oluyor vazgeçiyorum başka bir iş buluyorum onada gidicem diyorum ama onada gidemi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    Uzm. Kl. Psk. Ayhan Altaş

    tarihinde cevapladı.

x