Op. Dr. Erkut Harmancılar, Denizli, Kadın Hastalıkları ve Doğum

Op. Dr. Erkut Harmancılar

Kadın Hastalıkları ve Doğum - Denizli

Rabdomiyom, Genel Kadın Hastalıkları Ve Doğum, Borderline Over Tümörü

Takvim talep etDeğerlendirSoru Sor

Doktorun Adresi

saltak cad 493 sok no 12 kat 4 atatürk parkı karşısı Denizbank üzeri  Denizli
MUAYENEHANE

Bu adres için online randevu alınamıyor.

Randevu takvimi talep edin

Erkut Harmancılar Hakkında

Erkut Harmancılar Kimdir?

Op. Dr. Erkut Harmancılar, Kadın Hastalıkları ve Doğum alanlarında faaliyet göstermektedir. Erkut Harmancılar, kariyerine hangi hastanede devam ediyor ve iletişim bilgilerine bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Doktor Yorumları

Değerlendir
12 Değerlendirme Ort. Puanı: 4.9
Zamanlama
İlgi
Ortam

Hasta Değerlendirmeleri

..

Erkut Bey çok ilgili, kafanızdaki soruların hepsine sabırla cevap veren bir doktor. Benimle dakikalarca konuştu ve paniklediğim her konuda rahatlattı. Muayene sırasında gayet ilgili ve kibardı. Teşekkür ediyorum. 22-06-2020

u..lan

Efsane bir doktor....mükemmel ilgi..nezaket ve kalite...Denizli’de gerçekten tek geçtiğim kadın doğumcu...karşısındaki hastanın ruh halini anlayarak hareket eden gerçek bir doktor.... 21-10-2019

a..a

Net bir şekilde beni aydınlattığıniz için teşekkür ederim iyi bir doktorsunuzz kafamda ki soru işaretleri konusunda çok yardim ettiniz 15-06-2019

ve..

Çok tşk ediyorum hocam aydinlattiginz için keşke aynı şehirde olsaydık güven verdiniz saolunnn? 17-01-2017

a..lan

teşekkürler hocam kesinlikle çok iyi ilgili bir hekim sorularıma anında ve net cevap vererek kafamdaki endişeleri giderdi tekrardan teşekkürler hocam. 05-04-2016

nar..nar

Sorularima hemen cevap verip beni aydinlattiginiz icin cok ama cok tesekkür ederim inanin cok rahatladim.keske hep sizin gibi ilgili doktorlar ciksa karsimiza 04-04-2016

e..oyp

Kaç tane doğum doktoruna gittim böyle mükemmel hiç sıkılmadan net cevap veren tek doktor 16-02-2016

isa..bacı

Sordugum sorulara kısa sürede cevap verip beni aydinlattiginiz için çok teşekkür ederim. Keşke bende sizin gibi bir doktora sahip olabilseydim en basindan beri aklimda eksik kalan ne varsa tamamladiniz bilmediğim soylenilmeyen herseyi sayenizde ogrendim. Başarılarınizin devamını diliyorum sağlıkla kalın. 13-01-2016

quik..tle

cok saolun hocam ayrıntılı bir sekilde açıklama yaptığınz için.. 31-12-2015

lem..

Gerçekten kaliteli bir hekim keşke aynı şehirde olsaydık kesinlikle doktorum olurdu tüm sorularıma usanmadan tek tek açıklayıcı şekilde cevapladı kendisine tekrar teşekkür ediyorum :) 28-11-2015

l..ttt

Sorularima hemen ve aciklayici olarak beni bilgilendirdiginiz icin cok sagolun Allah razıolsun sizden 08-10-2015

a..A

şu an 21 aylık olan kızıma hamileyken (düşük riski taşıyan bir gebelikti) hastası olmamama rağmen sorularıma usanmadan uzun uzun ayrıntılarla cevap vererek, beni doğru yönlendirmiş gebeliğimdeki olası sorunlara karşı önlem almamda çok değerli katkılarda bulunmuştur, kendisine bir ömür minnettarım. Ayrıca insani yönü çok yüksek bir hekimdir. İzmir de olmasını çok isterdim. 07-03-2015

12 görüş bulundu.

Hakkında değerlendirme yapın

Op. Dr. Erkut Harmancılar tanıyorsanız ya da hastalığınızla ilgili ziyaret ettiyseniz görüşlerinizi, şikayetlerinizi yazabilirsiniz.

Değerlendir

Son Cevapladığı Sorular

Soru Sor
  • Tricomonas yesil akıntı gebeligi engellermi

    Erkut hocam.. hocam yumurtlama dönemimde 2 gün aralıklarla ilişki yaşadım. normal rutin muayene ye gideyim dedim ne olsun.normalde vajinal mantar beklerken tricomonas dedi doktor. vajen ici yemyeşil dedi yıkadı vajinayı sonra fitil 2 hap. krem falan yazdı. o gün denizden çıkıp muayeneye gitmiştim... devamı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

  • Kızlık zarı muayenesi

    Hocam baş parmağım vajinaya çok rahat giriyor fakat gittiğim iki doktor da zarımın sağlam olduğunu söyledi.ben tam bir birleşme olmadı dedim ama aslında tam olarak da hatırlayamıyorum. baş parmağım girebiliyor da demedim.fakat baş parmak kadar açıklık fazla değil mi?iki doktorun da yanılma ihtimali... devamı

    Doktor Cevabı:

    Op. Dr. Erkut Harmancılar

    tarihinde cevapladı.

    Cevabı gör

?

Soru sorun

Merak ettiğiniz konular hakkında danışabilirsiniz. Benzer soruları olan ziyaretçilerin bilgilenmesi amacıyla sorunuz yayınlanacaktır.

Soru Sor

Sıkça Sorulan Sorular

Op. Dr. Erkut Harmancılar kimdir , telefon numarası nedir?
Op. Dr. E Harmancılar ile iletişime geçebileceğiniz numara şu an için doktorsitesi.com’da yayınlanmamaktadır. Kendisine bir mesaj göndererek güncel iletişim bilgisini ve telefon numarasını öğrenebilirsiniz.

Op. Dr. Erkut Harmancılar için nasıl randevu alabilirim?
Op. Dr. E Harmancılar şu an için online randevu talebi kabul etmiyor. Kendisine mesaj göndererek randevu talebinizi iletebilirsiniz.

Op. Dr. Erkut Harmancılar nerede çalışıyor, iletişim bilgileri nedir?
Op. Dr. Erkut Harmancılar MUAYENEHANE bünyesinde hasta/danışan kabul ediyor.

Op. Dr. Erkut Harmancılar hangi uzmanlık alanında hizmet veriyor?
Op. Dr. Erkut Harmancılar Kadın Hastalıkları ve Doğum, uzmanıdır. Reproduktif endokrinoloji, Uterin içi cihaz koyma ve kaldırma, Nst, İlk gece korkusu tedavisi, Laparoskopik tubal sterilizasyon alanlarında hizmet veriyor ve Rabdomiyom, Genel Kadın Hastalıkları Ve Doğum, Borderline Over Tümörü, Yapışık Ve Önde Gelen Plasenta, Rahim Kalınlaşması hastalıkları konusunda çalışıyor.

Op. Dr. Erkut Harmancılar için muayene ücreti nedir?
Türkiye’de görev yapan doktorların muayene ücretleri sağlık regülasyonları nedeniyle yayınlanamamaktadır. Op. Dr. Erkut Harmancılar muayene ücretini öğrenmek için kendisine mesaj gönderebilir veya profilinde yer alan telefon aracılığı ile irtibata geçebilirsiniz.

Op. Dr. Erkut Harmancılar hakkındaki şikayetlere nasıl ulaşabilirim?
Op. Dr. E Harmancılar ile ilgili doğrudan şikayetler doktorsitesi.com’da yer almamaktadır. Doktorsitesi.com sadece hastalar/danışanlar tarafından yazılan olumlu/olumsuz yorumlara/görüşlere yer vermektedir.

Op. Dr. Erkut Harmancılar hakkındaki hasta yorumlarını okumak ve yeni yorum yazmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?
Op. Dr. E Harmancılar hakkında yorum/görüş yazmak için doktorsitesi.com profilinde yer alan “değerlendir” butonuna tıklayıp uzman hakkındaki tecrübenizi paylaşabilirsiniz. Sistem bilgi doğrulaması için sizden üye girişi veya facebook ile giriş talep edecektir.

Bu hekim siz misiniz?
Bilgileri güncelle


.