KO
Soru Sahibi
16 Eylül 2008 22:59

Zoretanin tedavimde 2. ayımı doldurmuş bulunmaktayım. 1. ay 20mg ve 2. ay 4

Zoretanin tedavimde 2. ayımı doldurmuş bulunmaktayım. 1. ay 20mg ve 2. ay 40 mg kullandım. Yüzümde hala sivilce çıkıyor ve çoğu yara halindeler ve çok geç iyileşiyorlar. Kırmızı izler ise çok belirgin. Daha ne kadar sivilce çıkacağını merak ediyorum . Kırmızı izler içinde ne yapmamı önerirsiniz ? Şimdiden teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Sayın ilgili, Bu sualleri sizi tedavi eden doktora sormanız gerekir. Çünkü sizi gören ve bu ilaçları veren kişi.Sivilceleriniz geçtikten sonra izleri de zamanla geçer.Sağlıklar. Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu ( Cildiye Mütehassısı) Cep tel:0532 466 01 11

22 Eylül 2008 10:22
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu Dermatoloji

Yazar toplam 10286 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Cildiye Biyopsi sonucu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Pemfigus suphesi Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
cilt kuruluğu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Ayak siğili Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Vitiligo için ne yapmalıyım Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Etiketler
Aknesivilce
Facebook Twitter Instagram Youtube