YE
Soru Sahibi
3 Ağustos 2014 02:05

vücudum kaşınıyorum uyuyamıyorum

hocam Merhabalar gündüzleri ve geceleri özellikle aşırı derecede vücudunun her yeri kaşınıyorum bu arada ferritin in 4.10 bundan olabilirmi demirin 18 hemoglobin 11 alt 45 ast 35 lütfen yardım edin uyuyamıyorum hocam

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Anemiye bağlı bir durum olabilir. mutlaka demir ilacı alın, bol kırmızı et tüketin. bu süreçte bol nemlendirici sürün

26 Ağustos 2014 10:22
Uzm. Dr. Nezih Karaca
Uzm. Dr. Nezih Karaca Dermatoloji

Yazar toplam 844 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
deri yağlanması Uzm. Dr. Nezih Karaca
kızımın deri problemi Uzm. Dr. Nezih Karaca
yanık lekesı Uzm. Dr. Nezih Karaca
sivilce ve kizariklik Uzm. Dr. Nezih Karaca
franksiyonel lazer Uzm. Dr. Nezih Karaca
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube