TA
Soru Sahibi
20 Ocak 2019 14:55

Üveit sonrası göz kapağı düşüklüğü

Hocam merhabalar, bir buçuk ay önce üveit atağı geçirdim.Anterior üveit olduğu söylendi ve kortikosteroid damla tedavisi uygulandı. Atak dönemleri göz kapağımda şişlik vardı ve düşüklüğün bu nedenle olduğunu düşündüm. Şişlik geçtikten sonra göz kapağı düşüklüğüm devam etti. Sadece üst göz kapağımda değil alt göz kapağımda da düşüklük mevcut.Bu düşüklük beni oldukça rahatsız ediyor. Bu düşüklüğün sebebi üveit mi yoksa kortikosteroid göz damlaları mıdır hocam? Bir de bu düşüklük zamanla geçer mi, yoksa cerrahi gerekir mi?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Müslime Akbaba
Prof. Dr. Müslime Akbaba
Göz Hastalıkları

Sorunuza cevap vermek için sizi muayene etmek gerekir

8 Şubat 2019 10:50
Prof. Dr. Müslime Akbaba
Prof. Dr. Müslime Akbaba Göz Hastalıkları

Yazar toplam 1432 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Göztaşı Oluşumu Prof. Dr. Müslime Akbaba
Orbita tümörü Prof. Dr. Müslime Akbaba
Miyop geriler mi Prof. Dr. Müslime Akbaba
Gözlerimde kumlanma Prof. Dr. Müslime Akbaba
Göz Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Doç. Dr. Bekir Küçük Göz Hastalıkları
Op. Dr. Burcu Işık Göz Hastalıkları
Dr. Zeynep Baş Göz Hastalıkları
Op. Dr. Orhan Abbaslı Göz Hastalıkları
Facebook Twitter Instagram Youtube