TB
Soru Sahibi
8 Temmuz 2022 07:43

Unutkanlik

saygilar 64yasindayim hayatini etkilemeyen unutkanliklar oluyor Dr önerisinde ginkobloba hap ve nootropil800mg verildi yararlaniyorum bu ilaclarin önemli zarari varmi bu konuda öneriniz yokmu ginkobloba tansiyon yuksekligi yaparmi

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Geçmiş olsun, her iki ilaçta da eğer kanınızda pıhtılaşma hücreleriniz (trombosit) bozuksa kanama riski var. İlaçları içerken kollarda bacaklarda bozuk para büyüklüğünde morluklar olursa kullanmamanızı öneriyoruz. Ayrıca beyine kan akışını arttırdıkları için nadiren baş ağrısı veya bulantı olabiliyor. Bunlar çok nadir yan etkiler. Daha çok hastalardan duyduğumuz bu ilaçlardan sonra baş dönmesinin geçtiği veya kulak çınlamasının azaldığı şeklinde olumlu yan etkiler.

8 Temmuz 2022 10:45
Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Yazar toplam 54 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
tanı konulamama Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Dışarı çıkınca oluşan baş ağrısı Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Beyinde Artefakt Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
İlaç yan etkileri Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Sol Ayakta Uyuşma Uzm. Dr. Yüksel Güven Yorgun
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Mehmet Kantaroğlu Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Seda Kosak Kağanoğlu Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Emine Mercan Sakar Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Filiz Ökten Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Doç. Dr. M.Güney Şenol Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Facebook Twitter Instagram Youtube