ES
Soru Sahibi
20 Mart 2018 06:46

Tetradox ictim yemek borumda yanma var

Merhaba bana dün Roza tedavisi icin tetradox verdiler. Icer icmez yattim, sabahi zor ettim. Yan tesiri meger yemek borusu tahrisiymis. Bogazimda bir yumru var, Rabelis ictim ve Gaviscon cignedim. Devam etmelimiyim ilaca ve bu yumru hissi nasil gecer. Ilginize simdiden tesekkur ederim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Dr. Canan Aydemir
Dr. Canan Aydemir
Aile Hekimliği

Bol su ile içmek gerekiyor birde ilacı içip yatmamalı.Şikayet devam ederse doktorunuza bildirin.

20 Mart 2018 13:56
Dr. Canan Aydemir
Dr. Canan Aydemir Aile Hekimliği

Yazar toplam 1 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Aile Hekimliği İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gurbet Dağ Aile Hekimliği
Uzm. Dr. Ercüment Kayar Aile Hekimliği
Dr. Narmin Orujova Aile Hekimliği
Dr. Maya Göz Aile Hekimliği
Dr. Medicine Hospital Aile Hekimliği
Facebook Twitter Instagram Youtube