af
Soru Sahibi
4 Ekim 2013 11:48

tedavi süreci

hocam iyi günler yüzümde pek fazla akne yoktu ancak çıktımı da iltihaplı cinsten ve iz bırakan cinsten çıkıyordu.3 gün önce acnetrent (roaccutane) tedavisine başladım.Sorum şu:fazla sivicem olmadığı için çok akne patlaması yaşarmıyım ve kızarıklık çok olurmu ve bu tedavi kalıcımıdır ayrıca 20 yaşındayım.Ve ayrıca malumunuz ekim ayına girdik güneş pek yok ancak doktorun verdiği güneş kremini dışarı çıkmasam bile kullanayımmı yoksa çıkarkenmi yani hava kapalıysa kullanayıımı hocam cevaplarsanız sevinirim tşk

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

HAFİF KIZARIKLIK DIŞINDA BİRŞEY OLMAZ,TEDAVİ SÜRESİNCE YAZ KIŞ FARKETMEZ KORUYUCU KULLANIN,DIŞAIDA KESİN,İÇERDE FLORESAN ÇOK FAZLA İSE İÇERDE DE KULLANIN

7 Ekim 2013 15:16
Uzm. Dr. Naciye Mirata
Uzm. Dr. Naciye Mirata Dermatoloji

Yazar toplam 441 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
tedavi süreci Uzm. Dr. Naciye Mirata
topuk çatlağı Uzm. Dr. Naciye Mirata
vitiligo Uzm. Dr. Naciye Mirata
minoxil Uzm. Dr. Naciye Mirata
göz kapağımda siğil Uzm. Dr. Naciye Mirata
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube