ÇM
Soru Sahibi
16 Aralık 2011 18:49

slm

Merhabalar hocam. Hocam benim tırnaklarımda iğne ucu genişliğinde delikler var. Tırnağım da bi miktar bombeleşmiş durumda. Şu anda 4 tırnağımda var. İlk görüldüğü zaman bundan 3 yıl önceydi acaba vücuduma yayılma ihtimali var mı. Doktora gittim sedef hastalığı dedi ve bana şu ilaçları verdi: Excipial HYDRO, Dermo Trosyd. Lütfen yardımcı olun piskolojim bozuldu.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

merhaba tırnağınızda görülen bu değişikliğe pitting adı verilir.Sedef hastalığının bir bulgusu olabilir.Ancak vucüt lezyonları olmadan tek başına bu değişikliğe sedef denmesi biraz zordur.Ayrıca bu değişiklikler egzemada da görülebilir hatta sebebi bile bilinmeyebilir.Ancak bu tür değişikliklerin mantar ile alakası yoktur.Sanırım ilaç kullanmadan takip edilebilirsiniz.Sağlıkla kalın....

20 Aralık 2011 09:12
Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin
Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin Dermatoloji

Yazar toplam 99 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
slm Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin
slm Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin
siğil Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin
ayak baş parmağın kan toplaması Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin
saç bakımı Uzm. Dr. Fügen Erdoğan Çekin
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube