DA
Soru Sahibi
19 Temmuz 2020 00:36

Sertleşme sorunu

Merhabalar hocam netten rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın Bir sorum olacak Ben okbden dolayı 2 yıl anfranil antidepresan kullandım bende sertleşme sorunu yaptı hiç bir şekilde ereksiyon olmuyordu tahliller hep temiz çıktı hormon kan idrar testesteron ve digerleri .sonra ilacı 9 aydır bıraktım şuan video izlerken veya düşünce ile ereksiyon olmaya başladı ama elimi çekince geri sönüyor ve eskisi gibi değil.biraz daha zaman geçince tam düzelir mi acaba bekarım evlenmeyi düşünüyorum bir de 8 yıldır günde iki paket sigara içiyorum.ürtiker içinde fexofen antihistaminik kullanıyorum bu sertleşme sorunu yaparmı yaşım 36 ne yapmam lazım anlayışınız için teşekkürler iyi çalışmalar dilerim

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

Bazı ilaçlar özellikle Antipsikotik ilaçlar sertleşme sorunu yapabilir ilaçları bıraktığınızda sertleşme normale dönmüş durumda elle oynarken veya video seyrederken penisi sertleşiyorsa sorun yok demektir tabii ki elinizi çektiğinizde penis bir miktar gev şeye bilir sizde önemli bir cinsel sorun olduğunu düşünmüyorum rahatlıkla evlenebilirsiniz iyi günler geçmiş olsun

16 Eylül 2020 15:00
DA
Soru Sahibi

Çok teşekkür ederim hocam iyi çalışmalar dilerim 🌹

21 Eylül 2020 00:48

İyi günler

22 Eylül 2020 16:56
Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu Üroloji

Yazar toplam 515 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Urodinami sonucu Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
İdrarda Kan Mesane Kanseri Şüphesi Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Erekte sorunu Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
penis boyu Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Penis deri dökülmesi Op. Dr. Ramazan Faruk Yerlioğlu
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube