Soru Sahibi
20 Ekim 2018 14:12

Planter fasiit

Hocam ben planterfasiit için ayak arkındanyani topukdan değil kavisli olan yerde. İğneoldum şimdi çok tedirginim ayak ağrımgeçmedi her ikisindede topukda olmak üzereağrım varbenim sorum topuk yağ yastığı atrofisi olurmu bu kortizon iğneleri yüzünden yağ yastığı sadece topukdamı olur benim vurulduğum yertopuk değil emar çektirip böyle bir durum varmı diye değerlendiricem ama böyle birşeyçıkarsa önemli olan bu durumda neler yapılır geri dönüşü olmayanı bir durummmu teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Alp Çetin
Prof. Dr. Alp Çetin
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Çok geçmiş olsun. Yağ atrofisi olsa bile zamanla düzelir. Endişe etmeyin

12 Aralık 2018 10:18
Prof. Dr. Alp Çetin
Prof. Dr. Alp Çetin Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon

Yazar toplam 117 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kireçlenme Prof. Dr. Alp Çetin
Bel ve diz agrisi Prof. Dr. Alp Çetin
Boyun fıtığı Prof. Dr. Alp Çetin
Hocam bende ne var Prof. Dr. Alp Çetin
Menisküs prp Prof. Dr. Alp Çetin
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Berrak Taş
Uzm. Dr. Berrak Taş Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Nazire Bağatır
Uzm. Dr. Nazire Bağatır Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Çiğdem Çınar
Uzm. Dr. Çiğdem Çınar Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Prof. Dr. Hatice Rana Erdem
Prof. Dr. Hatice Rana Erdem Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Uzm. Dr. Betül Sevinç
Uzm. Dr. Betül Sevinç Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon
Facebook Twitter Instagram Youtube