ÇM
Soru Sahibi
27 Mayıs 2020 22:35

Peniste Ağrı

Merhaba hocam.Hocam bende penis ağrısı var.Penisime zeytinyağlı bir krem sürmüştüm fakat sonra 40 dakika kadar sonra penisimde yanma hissettim.İçeriğine baktığımda kremin Biberiye,Mentol,Ardıç filan varmış.Ertesi günden itibaren şiddetli penis ağrısı başladı.Kasıklarım,makat ve ayağıma kadar vuran bir ağrı.Başka hiçbir şikayetim yok sadece ağrı oluyor ve hissizlik hissediyorum bazen.Ağrı genelde geceye doğru başlıyor hocam ...Ne önerirsiniz.Kolay gelsin hocam.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba Mehmet Bey, penis ağrısının birçok nedeni olabilir ancak krem sonrası gelişen reaksiyon alerjik bir tabloya benziyor. Kremin içeriğinde olan maddelerin penise direk maruziyetini önermemekteyiz. Penis ağrısına neden olan altta yatan sebebi alevlendirmiş gibi görünüyor. Altta yatan nedenin tespiti için uzman doktor gözetiminde ayrıntılı öykü alınması, muayene ve tetkiklerin yapılması gerekmektedir. Bu süreçte doktorunuzun önermediği herhangi bir krem-ilacı kullanmamanızı öneririm. Geçmiş olsun.

27 Mayıs 2020 23:26
Op. Dr. Müslim Doğan Değer
Op. Dr. Müslim Doğan Değer Üroloji

Yazar toplam 21 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Peniste sorunlar Op. Dr. Müslim Doğan Değer
Penis Ucunda Boşalma Esnasında Yanma Op. Dr. Müslim Doğan Değer
Rica ediyorum Op. Dr. Müslim Doğan Değer
İdrar Yolu Enfeksiyonu Op. Dr. Müslim Doğan Değer
İlaçlı tomografi Op. Dr. Müslim Doğan Değer
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Ali Ayrancı
Dr. Ali Ayrancı Üroloji
Facebook Twitter Instagram Youtube