ÇE
Soru Sahibi
16 Ağustos 2017 12:56

Penisin ucuna ara ara gelen sivi

Meraba hocam Doktora tekrar gittim 1 ay 1 buçuk ay sonra geçer demişti hocam su ben afrikadayim derdimi fazla anlatamıyorum penisin ucuna gelen sivi ara ara oluyo 2 gun olmadı 3 gun oldu bunun icin neyapmaliyim herhangi bi ilaç icmelimiyim yardımcı olursanız çok memnun olurum saygilarimla

0
3 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (3)

Muayene olmanız ve bazı tetkiklerin yapılması gerekir. Bir üroloji uzmanına gitmenizi öneririm

16 Ağustos 2017 15:12
ÇE
Soru Sahibi

Doktora gidiyorum ve söylediği şey hep aynı önceden tahlil almıştı ve penisin ucundaki siviya baktı bu önemli bişey deil demişti sizden isteim bu tür sivilarakarşı afrikada hangi ilacı kullanmam gerekir ilginiz için çok tesekur ederim

17 Ağustos 2017 01:03

Muayene etmeden ilaç öneremem. Türkiye'ye geldiğinizde bir üroloji uzmanına gidin

17 Ağustos 2017 17:08
ÇE
Soru Sahibi

Hocam sürekli penisin ucuna gelen sivi vücutta zararı olurmu tedavisi uzun surermi ve bu hastalık neden olabilir bunlar için yardımcı olursanız çok memnun olurum ıbumol ve curam ilaçları ne için kullanilir yardımcı oldunuz için çok tesekur ederim sayglarimla.

18 Ağustos 2017 12:44

Size cevap yazdım. Artık bana yazmayın

18 Ağustos 2017 14:28
Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez
Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez Üroloji

Yazar toplam 6286 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
böbrek sancisi Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez
Testis Yanması Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez
böbrek agrisi Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez
Sifiliz ve uretrit Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez
Ereksiyon kaybı Doç. Dr. Ali Nejat Eğilmez
Facebook Twitter Instagram Youtube