İM
Soru Sahibi
21 Nisan 2022 10:44

Penis lekeleri

Hocam merhabalar Bundan 2-3 hafta önce penisim sünnet izinin olduğu kısımda bi kızarıklık oluştu kırmızı şişkin bi kızarıklık ardında doktora gittim ve krem verdi kullandığımda kızarıklık hafifi azaldı sonra sında tekrardan artma yaptı buna bağlı olaran pesinimin baş kısmına ve yumurtalık kısmınada sıçradı şişkin iltihapsız bir yapı ne olduğunu anlamadım dgittiğim doktor alerji dedi krem verdi hala geçmedi askeriye toplu bi yaşamın içindeyim burdan bulaştığını düşünüyorum ama sebebini ve hangi ilacı kullansam geçeceğini bilmiyorum kaşıntı vb. Şeylerde yok

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Çok geçmiş olsun Musatafa Bey. Şikayetler devam ediyor ve hiç azalmadıysa ve sizi muayene eden hekim cildiye uzmanı ise tekrar o hekim arkadaşa başvurmanızı öneririm. Çok geçmiş olsun.

28 Nisan 2022 14:19
Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Uzm. Dr. Mehmet Şimşek Dermatoloji

Yazar toplam 39 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sfliz Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
GEÇMEYEN SİVİLCE TAM TAMINA 9 YILDIR Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Biotin hakkında Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Eski yara izleri tedavisi Uzm. Dr. Mehmet Şimşek
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube