ÇE
Soru Sahibi
23 Kasım 2021 13:14

Panik atak ve yabancılaşma

Yabancılaşma Hocam merhaba bende yaklaşık 3 yıl önce panik ve kaygı bozukluğuna bağlı derealizasyon ve depersonalizasyon durumunu yaşamıştım o dönem paxera ilaç başlamıştım yaklaşık 1 yıl kullandıktan sonra kademeli olarak ilacı bıraktım ve iyileşmiştim yalnız son 1 Aydır yine aynı şeyleri yaşamaya başladım ama dediğim gibi 2 yıldır bu hisleri unutmuştum.Hocam size sorum şu yeniden doktora başvurdum tekrardan aynı ilaca başlamamı söyledi sizce bu ilaç yeniden bana etki edecek mi yabancılaşma beni korkutuyor bu yabancılaşma esnasında atak geçiyorum bu ataklar aklımı kaybetmeme veya kalp krizine neden olur mu ? Bir de bu atakları bilmeme rağmen neden buna alışamıyorum sanki diğer sefer olmadı bu sefer aklıma gelenler olabilir diye soruyorum? Cevabınız için şimdiden teşekkürler .

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba, kaygı düzeyiniz yükselmiş, ilacınız uygun, geçmiş olsun.

23 Kasım 2021 17:02
Uzm. Dr. İbrahim Söylemez
Uzm. Dr. İbrahim Söylemez Psikiyatri

Yazar toplam 244 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
aile uyum ölçeği Uzm. Dr. İbrahim Söylemez
Antidepresan önerisi Uzm. Dr. İbrahim Söylemez
Psikoz ve hemşirelik mesleği Uzm. Dr. İbrahim Söylemez
Vucuttaki oynamalar Uzm. Dr. İbrahim Söylemez
Stablon hakkında ne düşünüyorsunuz? Uzm. Dr. İbrahim Söylemez
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Reha Soylu Psikiyatri
x
Facebook Twitter Instagram Youtube