Soru Sahibi
6 Ağustos 2014 12:18

Orgametrıl hap adet duzensızlığı hk.

Doktor bey merhaba, 28 yaşında evlıyım. Gectgmz ay tatil nedenıyle orgametril Hap kullandım. Tatil dönüşü iki gün içinde adet gördüm. Bir ay sonraki adetimde ise agrım var tum adet belırtılerım var ancak tam adet goremedım. Kahverengi lekelenmeler oluyor. Bır kere tam adet kanı geldı. Bel ve göğüs agrılarım var ancak adetım normal seyrınde değil Acaba bu hap adet duzensızlığı mı yarattı bende? Hipertroidi nedeyle ıkı yıldr propycil kullanıyorum. Saygılar

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Erkan Akan
Op. Dr. Erkan Akan
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Orgametrilin pek böyle bi etkisi yok Tiroidleri bir kontrol edin

6 Ağustos 2014 12:20
Op. Dr. Erkan Akan
Op. Dr. Erkan Akan Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 2186 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Eldeki zevk suyu Op. Dr. Erkan Akan
Surtunme sperm bulasma Op. Dr. Erkan Akan
Gripten mi Op. Dr. Erkan Akan
Hamilelik sonlandirma Op. Dr. Erkan Akan
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Zehra Tavukçuoğlu Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Lütfiye Rifaioğlu Müslüm Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Merve Evrensel Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Selda Bahçe Kayık Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Tülay Turan Bütün Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube