.H
Soru Sahibi
5 Şubat 2022 22:42

MVP , beta bloker

Hocam 23 yaşındayım ve bende 1+ mvp var. Normalde nabzım 100 110 civarlarında seyrettiği ve kapakçığı koruma amaçlı betabloker başlandı. 25mg metoprolol kullanıyorum çokta memnunum esasen ancak ilacı kullanmaya başladıktan sonra ertesi gün benim için önemli , stresli ya da heyecan verici bir gün ise uyumakta inanılmaz zorlanıyorum , 2 3 saat uykuyla günü geçirmem gerekiyor hatta birinde hiç uyuyamadan evden çıkmam gerektiği de oldu. Bu durum beta bloker kullanmaya başladıktan sonra geliştiği için şüphelendim. Yan etkilerinde uyku bozukluğu yazıyor ancak sadece önemli günlerden önce yaşadım onlardan başka olmadı. Sizce bu iki durum birbiri ile alakalı mı ? Alakalı ise ne yapmamı önerirsiniz ? Saygılar , iyi çalışmalar.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Zannetmiyorum

18 Şubat 2022 19:46
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan Kardiyoloji

Yazar toplam 5529 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sinüs taşikardi Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Göğüs ağrısı Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Protez Kapak Gradient Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
BAŞ DÖNMESİ Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Dideral akşamına alkol Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Ömer Bedir Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube