EH
Soru Sahibi
24 Ocak 2012 21:52

mrb

merhaba hocam nasılsınız benim sorum 4ay önce hamilelik kontrolü için iğne oldum depoprovera 1ay sonra kanamalar başladı ve 12 gün sürdü bitti 1 hafta sonra yine başladı ve bu hep böyle devam ediyo son günlerde kaşıntı ve ağrı olmaya başladı hocam cavabınız için şimdiden teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Kadın Hastalıkları ve Doğum , Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite

progesteron içerikli olması nedeni ile düzensiz kanama en sık yan etkisidir. size uygun değil ise bırakmanızı öneririm.Baska bir yöntem secebilirsiniz..

25 Ocak 2012 10:11
Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık Kadın Hastalıkları ve Doğum , Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite

Yazar toplam 124 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Hamiilelik Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Gebelik doppler Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
kızlık zarı Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Adetin 2.günü yapılan testler Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Hormon degeri Doç. Dr. Müzeyyen Uyanık
Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Zehra İnce Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Op. Dr. Cengiz Sağıroğlu Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Prof. Dr. Seyit Temel Ceyhan Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Op. Dr. Can Koşal Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Dr. Su Hastanesi Tüp Bebek Merkezi Üreme Endokrinolojisi ve İnfertilite
Facebook Twitter Instagram Youtube