KS
Soru Sahibi
16 Ocak 2021 00:02

MİDE AĞRISI

Hocam merhaba yemek yedikten sonra ağrılarım oluo mide ağrısi mide bulantısı die size yazmıştım doktora gittim reflü ilaçları ile TETRA yazmıştı ultrasonda bakti ve ilaçları yazdı onları kullandıktan sonra ağzımda tat bozukluğu oldu tekrar kontrole gittim miden temizlenmiş dedi tavanic ile largopen yazdı doktora henüz tam anlamıyla mide ağrısının geçmedigini söyledim halde bunları kullan geçer dedi bugün geldim akşam yine mide ağrılarım oluyor mide bulantısı oluyor hocam simdi ağzımda tat bozukluğu var acı ağzımın içi bu antibiyotik kullanımı olduğu için mi birde hocam bu sikayetlerime bu ilaclarin yazilma sebebi ne olabilir miden pırıl pırıl olmuş dedi ac karnına ultrasonda ama akşam yemek yedim yine mide bulantısı ağrılarım olmaya devam ediyor ve ağzımın tadı acı ve bozuk hocam bu sorunlar neden olabilir bu ilaçlar neden olabilir ağzımın tadının bozukluğu nedendir hocam

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Osman Şener
Prof. Dr. Osman Şener
Dahiliye - İç Hastalıkları , Alerji Hastalıkları

Uygun bir zamanda sizi göreyim. Sağlık dileklerimle...

29 Ocak 2021 10:40
Prof. Dr. Osman Şener
Prof. Dr. Osman Şener Dahiliye - İç Hastalıkları , Alerji Hastalıkları

Yazar toplam 923 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Ürtiker kurdesen Prof. Dr. Osman Şener
Kedi Alerjisi Prof. Dr. Osman Şener
Alerji astim ve biontech asisi Prof. Dr. Osman Şener
Sebepsiz alerji Prof. Dr. Osman Şener
Alerji Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Öğr. Üyesi Ramazan Ersoy
Dr. Öğr. Üyesi Ramazan Ersoy Alerji Hastalıkları
Uzm. Dr. Ali Fuat Kalyoncu
Uzm. Dr. Ali Fuat Kalyoncu Alerji Hastalıkları
Dr. Bahri Murat Dal
Dr. Bahri Murat Dal Alerji Hastalıkları
Dr. Aytuğ Akkor
Dr. Aytuğ Akkor Alerji Hastalıkları
Dr. İlkay Koca Kalkan
Dr. İlkay Koca Kalkan Alerji Hastalıkları
Facebook Twitter Instagram Youtube