BF
Soru Sahibi
3 Ekim 2009 17:41

merhaba yaşım 17 ve 2 ay önce aknetrent kullnmya başldım 3. aya gircğimde y

merhaba yaşım 17 ve 2 ay önce aknetrent kullnmya başldım 3. aya gircğimde yaptrdığım tahlilde kolestrolüm 288 trigliseridm 400 çıktı doktorum çok yükselmiş dedi ve bu sefer roaccutane ile birlikte yağ düşürücü bir ilaç yazdı karnmde çıkan bir hata yüznden ilaçlrmı başka bir doktora yazdırmam gerekti ama gittiğim doktor ben bunları yazmam çok yüksek değerlerin bu riski alamam dedi gittiğim pratisyen hekimde iç orgnların zarar görmüş olabilir hemn dahiliyeye git dedi kafam çok karışık ne yapmlıym?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Korkacak bir şey yok.İsterseniz 1 ay ara verin yağ ve alkolden uazak durun.1 ay sonra tekrar kanm tetkiki yaptırın.Geçmiş olsun.

5 Ekim 2009 11:07
Uzm. Dr. Yasemin Fatih Amato
Uzm. Dr. Yasemin Fatih Amato Dermatoloji

Yazar toplam 780 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
saçta kepeklenme Uzm. Dr. Yasemin Fatih Amato
sıvılce Uzm. Dr. Yasemin Fatih Amato
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Şebnem Utku Dermatoloji
Etiketler
Aknesivilce
Facebook Twitter Instagram Youtube