Soru Sahibi
29 Mayıs 2008 20:14

merhaba yaklaşık 9 ay öncesine kadar major depresyon tedavisi gördüm ilaçla

merhaba yaklaşık 9 ay öncesine kadar major depresyon tedavisi gördüm ilaçları bırakalı 6 ay oldu. son 2 aydır uyku düzenim bozuldu.ya uykumu alamıyorum yada geceleri hiç uyuyamıyorum uyuyamadığım zamanlar ise şiddetli bir şekilde kasılıyorum ve en ufak sese tepki gösteriyorum daha sonra uyuşmalar başlıyorayrıca halisünasyon da görmeye başladım ayrıca gün içinde sık sık titriyorum bunu sebebi ne olabilir? kasılmalarım depresyona mı bağlı?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

muhtemelen hastalıgınız nuks ediyor, mutlaka tedaviniz konusunda doktorunuzla gorusun

30 Mayıs 2008 22:29
Prof. Dr. Özgür Öztürk
Prof. Dr. Özgür Öztürk Psikiyatri

Yazar toplam 2161 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
3 cıpram Prof. Dr. Özgür Öztürk
günde 1 yada 2 kere masturbasyon Prof. Dr. Özgür Öztürk
prozac zyprexa anafranil nedir? Prof. Dr. Özgür Öztürk
bana nolmuşşş Prof. Dr. Özgür Öztürk
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Dr. Zafer Subaşı Psikiyatri
Facebook Twitter Instagram Youtube