BS
Soru Sahibi
27 Eylül 2009 13:27

Merhaba, Yaklaşık 1 ay kadar önce cilt doktorum Medobiotin (biotin 5 mg) a

Merhaba, Yaklaşık 1 ay kadar önce cilt doktorum Medobiotin (biotin 5 mg) adlı bir ilaç verdi. 60 tablet olan ilacı bittikten sonra da devam etmemin sakıncası olur mu? Teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Sayın ilgili, Bu sualinizi sizi gören ,muayene eden doktora sormanızı öneririm.Sağlık dileklerimle. Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu ( Cildiye Mütehassısı) Cep tel:0532 466 01 11

27 Eylül 2009 16:03
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu Dermatoloji

Yazar toplam 10291 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Cildiye Biyopsi sonucu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Pemfigus suphesi Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
cilt kuruluğu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Ayak siğili Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Vitiligo için ne yapmalıyım Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Şebnem Utku Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube