UD
Soru Sahibi
29 Nisan 2011 01:32

Merhaba Hocam! Uzun zamandır hayattan keyif alamama, mutsuzluk, karamsarlık

Merhaba Hocam! Uzun zamandır hayattan keyif alamama, mutsuzluk, karamsarlık, günlük sorumluluklarımı yerine getirmede enerjisizlik şikayetlerim vardı. Bugün psikiyatriye gittim. Depresyon dedi ve losiram verdi. İlk 20 gün 10 mg sonraki zamanlarda 20 mg almamı söyledi. İlk başlarda mide bulantısı, baş dönmesi, iştahsızlık, intihar eğilimi gibi durumlarla karşılaşacakmışım. Ayrıca 4-5 yıl ilacı kullanmam gerekecekmiş. Araştırdığıma göre ilaç bağımlılık yapmıyor ama neden o kadar uzun süre kullanmam gerekiyor? Ve bu saydığı yan etkiler beni korkutuyor. Ama ilacı bırakmamam gerektiğini söyledi doktorum. İlacı o kadar araştırmama rağmen bana iyi gelecek etkilerinin ne olduğunu bulamadım. Bana nasıl iyi geleceği hakkında bilgilendirir misiniz? Şimdiden teşekkürler...

0
2 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (2)

demet hanım o kadar uzun süre kullanmaya gerek yok bir de bahsedilen yan etkiler görülecek diye bir durum yok

5 Mayıs 2011 05:00
UD
Soru Sahibi

Teşekkürler hocam! Peki kısırlık yaptığı doğru mu?

7 Mayıs 2011 09:55

doğru değil

10 Mayıs 2011 09:10
Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul Psikiyatri

Yazar toplam 2024 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Anılar ve beynimiz Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Anksiyete bozukluğu Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Bipolar bozukluk Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
dehb oldugumu dusunuyorum Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Secita 15 mg Uzm. Dr. R. Sabri Yurdakul
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Etiketler
Antidepresan , Keyifsizlik , Lösiram
Facebook Twitter Instagram Youtube