TT
Soru Sahibi
29 Aralık 2007 17:06

Merhaba hocam 7 haftalık gebeyim 11.12.2007 tarihinden beri günde 3 er defa

Merhaba hocam 7 haftalık gebeyim 11.12.2007 tarihinden beri günde 3 er defa olmak üzere dramonin, progesteron ve folik asit almamı söyledi doktorum. geçen hafta grip oldum doktorum. minoset yazdı. Günde 3 defa almamı söyledi. 2 gün kullandım ve bıraktım. bu ilaçların bebeğime bir zararı olurmu çevremdekiler Dramonin ve Minoseti kullandığım için bebeğe zarar vereceğini söylüyorlar kaç gündür uykularım kaçıyor bu nedenle. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Levent M. Şentürk
Prof. Dr. Levent M. Şentürk
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Hayir hic bir zarari olmaz, hic ama hic merak etmeyin!!! Bebeginizle ve ailenizle birlikte nice saglik ve mutlu yillara...

29 Aralık 2007 22:23
Prof. Dr. Levent M. Şentürk
Prof. Dr. Levent M. Şentürk Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 2158 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Bülent Gürhan Kahraman Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Sinan Karageçili Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Murat Öz Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Fatma Kardemir Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. İzzat Musayeva Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube