SM
Soru Sahibi
30 Haziran 2010 11:53

merhaba eşim anafranil sr 75 i 5 yıldır yarım doz kullanıyor. bu süre çok u

merhaba eşim anafranil sr 75 i 5 yıldır yarım doz kullanıyor. bu süre çok uzun değilmidir, hapın yan etkileri de olduğu için ben artık bırakmasını istiyorum, ama bilmiyorum tabi bırakılmalı mı, kimden yardım almalıyız? 3 gün içmedi dün akşam kötü oldu, başı dönüyordu, midesinin kasıldığını söylüyordu. lütfen beni bilgilendirin,çünkü bi hapa bağımlı olmasını istemiyorum. izmirde bu konu hakkında gidebileceğimiz bi doktor varmıdır. bilgilerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

esinizin ilaci psikiyatride kullanilan bir ilac oldugu icin bir psikiyatristten yardim almanizi oneririm.

30 Haziran 2010 12:32
Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Prof. Dr. Hamdullah Aydın Psikiyatri

Yazar toplam 2944 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
PANİK BOZUKLUK Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil yardım Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Acil ne olur Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Anılar ve beyiin Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Haloperidol İdame Dozu Prof. Dr. Hamdullah Aydın
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Gülşah Çetin Psikiyatri
Dr. Zafer Subaşı Psikiyatri
Etiketler
Psikoterapi , Antidepresan , Majör depresyon , Antidepresan ilaclarin yan etkileri
Facebook Twitter Instagram Youtube