AM
Soru Sahibi
29 Mayıs 2011 14:10

Merhaba Atilla bey; Benim burnum 365 gün tıkalı oluyor.Bundan dolayı gün

Merhaba Atilla bey; Benim burnum 365 gün tıkalı oluyor.Bundan dolayı gün içinde çok halsiz ve uykulu oluyorum. Özellikle bu mevsim tıkanıklıktan dolayı nefes alamıyorum.Sinüzit tedavisi gördüm fakat burnumun tıkanıklığı devam ediyor.Alerjiden dolayı şişme olduğunu düşünüyorum.Ama onun için spreylerde kullandım tıkanıklığım hiç geçmedi. Baharda olduğumuz için çok sıkıntı çekiyorum onun için otrivine kullanmak zorunda kaldım.Ayrıca nasonex türü ilaçlarda kullanıyorum. Otrivine in mukoza dışında başka zararları var mı?İngilizce türkçe kaynaklardan araştırma yaptım. 5gün den fazla kullanınca beyin hücrelerine zarar veriyormuş diye duydum? Teşekkürler.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Atila Güngör
Prof. Dr. Atila Güngör
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Merhaba, beyin hücreleri değil ama burun mukozasına zararı var. Özellikle uzun süreli kullanım zararlı. Şikayetleriniz alerjiye benziyor. Doktora görünmenizde fayda var. Geçmiş olsun.

3 Haziran 2011 21:26
Prof. Dr. Atila Güngör
Prof. Dr. Atila Güngör Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB

Yazar toplam 276 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Özgür Işık Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Mücahit Murat Kıcalı Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Yrd. Doç. Dr. Emrah Çiçek Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Op. Dr. Mustafa Güneş Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Uzm. Dr. Şükrü Turan Kulak Burun Boğaz hastalıkları - KBB
Etiketler
Burun problemleri
Facebook Twitter Instagram Youtube