HA
Soru Sahibi
25 Eylül 2008 16:22

merhaba Aslı hocam ben yaklaşık 6 ay raugutan kullandım tedavim bitti ve

merhaba Aslı hocam ben yaklaşık 6 ay raugutan kullandım tedavim bitti ve bı sure hıc bı sey kullanmadım ve tekrarlamaya başladı aknelerim daha sonra tekrar gıttıgımde bana doktorum zoretin verdi yaklaşık 5 aydırda onu kullanıyrm ama 2 kulagımın hızasında da 2 ser tane akne ye benzeyen ama ıcınde intihap olmayn derın bı yag bezesı var sureklıde kasınıyor ve ilaçlrım onlara etkısı olamdı hıc ne yapmam lazım sizce yetrınce ilaç kulanmısmıyım? şimdiden size tşkler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Sayın ilgili, Tekrar doktorunuza gitmenizi öneririm.Sağlıklar. Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu ( Cildiye Mütehassısı) Cep tel:0532 466 01 11

30 Eylül 2008 06:50
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu Dermatoloji

Yazar toplam 10291 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Cildiye Biyopsi sonucu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Pemfigus suphesi Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
cilt kuruluğu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Ayak siğili Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Vitiligo için ne yapmalıyım Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Şebnem Utku Dermatoloji
Etiketler
Aknesivilce
Facebook Twitter Instagram Youtube