AN
Soru Sahibi
27 Mart 2014 11:13

kontrast madde ile BT

hocam ; terleme ile tansiyon yüksekmesi ve daha sonrada tansiyon normale dönüyordu . tabi birazda baş ağrısı yapıyordu ,acile gittim.bana bir beyin tomografisi çekildi . 2 gün sonra dahiliye doktoruna gittim kan tahlilleri ultrason çekildi birşey çıkmadı sonra damardan ilaçlı karın bölgesi tomografisi çekildi .raporda yazanlar şöyle BT,abdomen, alt (ilaçlı) inceleme intravenöz kontrast madde (iomeron350/100,100cc ) kullanılması ardından 5mm kesit kalınlığı ve 5 mm kesit aralığı ile gerçekleştirilmiştir. ve aynı şekilde üst abdomen (ilaçlı) çekilmiş. yapılan tetkiklerde bişey çıkmadı. bana verilen bu kontras madde ve çekilen tomografiler zaman içinde bende kansere sebep olurmu. olabilecek zararları öğrenebilmem için ne kadar süre ile ne gibi tetkikler yaptırmam gerekir. bana bu kanuda bilgi verirseniz çok sevinirim. yaşım 48 , kilom 44 şimdiden çok teşekkür ederim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Kadri Yamaç
Prof. Dr. Kadri Yamaç
Dahiliye - İç Hastalıkları , Hematoloji

Merhaba, Bu inceleme size zarar vermez. Bir şey yapmanıza da gerek yok. İyi günler diliyorum.

5 Nisan 2014 07:43
Prof. Dr. Kadri Yamaç
Prof. Dr. Kadri Yamaç Dahiliye - İç Hastalıkları , Hematoloji

Yazar toplam 4552 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
ferritin kan bağışı Prof. Dr. Kadri Yamaç
Plt düşüklüğü hk Prof. Dr. Kadri Yamaç
Lenfoma Tanısı Prof. Dr. Kadri Yamaç
Morluklar ve halsizlik Prof. Dr. Kadri Yamaç
Hematoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube