Kendine yabancılaşma
MM
Muh*** M***
23 Mayıs 2021
Merhaba. Bazen ellerimi yıkarken, "Bu el kimin eli" gibi düşüncelerim oluyordu. Bir yere temas ettiğim ve dokunduğum cisimleri hissettiğim zaman daha rahat hissediyordum. Biraz araştırınca, "Depersonalizasyon" diye bir rahatsızlığın varlığını öğrendim. Bu sorunu her zaman yaşamıyorum. Anlık bir sorun olarak arada sırada karşıma çıkıyor. Acaba tekrar bu tür bir duyguyla karşı karşıya kalırsam, kendime ve dünyaya yabancılaşırsam ne yapabilirim? Dünyayla ve kendimle bağ kurabilmek için anlık neler yapabilirim? Teşekkür ederim.