UH
Soru Sahibi
20 Haziran 2009 17:57

iyi çalışmalar... psikiyatrisin verdiği bazı ilaçlar (risperdal, zypexra

iyi çalışmalar... psikiyatrisin verdiği bazı ilaçlar (risperdal, zypexra gibi ) kullandım...bu ilaçları kullanmak zorundayım... bu ilaçlardanmı bilmiyorum 5-10 saniyede boşalma oluyor...acaba bu boşalma başka organlara zararı dokunurmu...tedavisi varmı,ne gibi tedavi yöntemleri var...bana ne yapmamı önerirsiniz... bana vaktinizi harcadığınız için çok çok teşekkürler....

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

orghanlar zarar vermez ilaçlar kesildiği zaman şikayetler normale döner saygıalr

21 Haziran 2009 09:18
Op. Dr. Halit Talas
Op. Dr. Halit Talas Üroloji

Yazar toplam 906 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Spermiyogram testine etki Op. Dr. Halit Talas
Kasık fıtığı Op. Dr. Halit Talas
Hidrosel ameliyatı Op. Dr. Halit Talas
Kasık fıtığı Op. Dr. Halit Talas
Kasık fıtığı Op. Dr. Halit Talas
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Taylan Oksay Üroloji
Etiketler
Zypexra
x
Facebook Twitter Instagram Youtube