CK
Soru Sahibi
17 Kasım 2008 22:54

HOCAM MERHABA KEMOTERAPİ ALIRKEN METASTAZ OLABİLİRMİ BİRDE KIRMIZI REİŞHİ D

HOCAM MERHABA KEMOTERAPİ ALIRKEN METASTAZ OLABİLİRMİ BİRDE KIRMIZI REİŞHİ DİYE BİR MANTARDAN BAHSEDİLİYOR KEMOTERAPİYLE KULLANILABİLİRMİ KANSER HASTALARINA VİTAMİN TAKVİYESİ ÖNERİLİRMİ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Ahmet Özet
Prof. Dr. Ahmet Özet
Dahiliye - İç Hastalıkları , Tıbbi Onkoloji

Malesef bazen kemoterapiye iyi cevap vermeyen hastalıklarda tedavi sırasında hastalık nüksleri görülebilir.Tedaviler sırasında mümkünse ek bir tedavi alınmaması uygun olacaktır.İlave uygulamalar ek yan etkilere neden olabilir.

21 Kasım 2008 12:54
Prof. Dr. Ahmet Özet
Prof. Dr. Ahmet Özet Dahiliye - İç Hastalıkları , Tıbbi Onkoloji

Yazar toplam 532 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kolon kanseri Prof. Dr. Ahmet Özet
Kemik metastazı Prof. Dr. Ahmet Özet
Gırtlak kanseri Prof. Dr. Ahmet Özet
LENFOMA KANSERIMIYIM Prof. Dr. Ahmet Özet
Tıbbi Onkoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Doç. Dr. Mustafa Öztürk
Doç. Dr. Mustafa Öztürk Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. A. Munir Azizy
Uzm. Dr. A. Munir Azizy Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Şaban Seçmeler
Uzm. Dr. Şaban Seçmeler Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Elvina Almuradova
Uzm. Dr. Elvina Almuradova Tıbbi Onkoloji
Dr. Nesrin ÇELİKGÜR
Dr. Nesrin ÇELİKGÜR Tıbbi Onkoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube