IA
Soru Sahibi
31 Ağustos 2021 07:29

Göz yanması

Hocam merhaba gözümde bir haftadır yanma oluyor zaman zaman geçiyo tekrar başlıyo suni göz yaşı netildex ve lipotear kullanıyorum ancak tamamen geçmedi bunun nedeni nedir bi de damlaları damlattıktan sonra gözümde ekstra yanma oluyo gözüm sulanıyor bazen de gözüm sulandığı için gözyaşım gözümü yakıyo

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Yüksel Totan
Prof. Dr. Yüksel Totan
Göz Hastalıkları

Arife Hanım, Kullandığınız ilaçlardan Netildex damlayı uzun süre Göz Doktoru kontrolü olmadan kullanmayın. Göz tansiyonu ve katarakt riski vardır. Yanmanın geçmemesinin nedeni teşhis yanlışlığı veya tedavi yetersizliği olabilir. Detaylı olarak muayene sonrası bir karara varabiliriz. Dilerseniz 0552-876 3646 dan bilgi ve randevu alabilirsiniz

29 Ekim 2021 20:05
Prof. Dr. Yüksel Totan
Prof. Dr. Yüksel Totan Göz Hastalıkları

Yazar toplam 122 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kataraktsorunu Prof. Dr. Yüksel Totan
Göz Kayması ve muayene Prof. Dr. Yüksel Totan
Göz rahatsızlığı Prof. Dr. Yüksel Totan
Astiğmat numarası Prof. Dr. Yüksel Totan
Göz yanması Prof. Dr. Yüksel Totan
Göz Hastalıkları İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Metin Süleymanzade
Op. Dr. Metin Süleymanzade Göz Hastalıkları
Dr. Emel Çolakoğlu
Dr. Emel Çolakoğlu Göz Hastalıkları
Op. Dr. Dila Kırağı
Op. Dr. Dila Kırağı Göz Hastalıkları
Prof. Dr. Ümit İnan
Prof. Dr. Ümit İnan Göz Hastalıkları
Op. Dr. Elif Şanal Ulu
Op. Dr. Elif Şanal Ulu Göz Hastalıkları
Facebook Twitter Instagram Youtube