ÇC
Soru Sahibi
12 Kasım 2021 11:28

Fulsac hakkında bilgi

Hocam selam, ilk defa bir psikiyatriye gittim 11.11.2021 tarihinde , en ufak birşeye sinirleniyorum, telefon elimden düşse küfür ediyorum.Sağ elimin işaret parmağında ve kafamda hafif titremeler oluşuyor.Aşırı sinirlenince titremelerde artma oluyor. Normal zamanda hafiften kafamda titremeler devam ediyor.Doktorum fulsac ilacını yazdı sabahları 1 tane içeceksin bitince tekrar gel dedi, lakin kalp ve kalp kapakçıklarının etrafında yağlanma var kalp kapakçıklarında kaçma oluyormuş. Kardiyoloji doktorum acilen zayıflamam gerektiğini söyledi.Diyetisyene başladım. Bu ilaç kullanımı kalbin çalışmasında herhangi bir etki yapıyor mu? Nabız düşmesi yada yükselmesi şeklinde. Bilgi verirseniz sevinirim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Sayın Cemal bey, fulsac günde bir tane kullandığınızda kardiyolojik problemlere yol açmaz. kalbinin durumu, tansiyon, nabız, kilo ve diğer metabolik konuların hepsinin birlikte değerlendirilmesi en ideal tedaviyi bulmaya yardım edecektir. tedaviye devam etmenizi , doktorunuzla buluştuğunuzda mevcut durumları gündeme getirmenizi, kesinlikle diyet ve yaşaşm şekli değişkenliğini gündeminize almanızı öneririm.

17 Kasım 2021 14:53
Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş
Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş Psikiyatri

Yazar toplam 516 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Kaygi bozukluğu Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş
Sebebi nedir Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş
neden böyle oluyor Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş
Ativan korkusu Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş
Fulsac hakkında bilgi Uzm. Dr. Hüsnü Kurtuluş
Psikiyatri İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube