DM
Soru Sahibi
3 Temmuz 2019 19:27

Epilepsi sara

Hocam merhaba ben epilepsi hastasıyım depakin crohono 500 mg kullanıyorum günde 3 kez Benim sorum kilo artışı ilacın kandaki düzeyinde azalmasına neden olurmu Birde Ben bir hafta önce nöbet geçirdim 2 yıldır geçirmiyordum altı ay önce papiller tiroid kanseri nedeniyle tiroid bezimin tamamı alındı euthyrox başlandı şuan doz ayarlama aşamasında tsh 39 du nöbeti bu tetiklemiş olabilirmi

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Fehim Arman
Prof. Dr. Fehim Arman
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Kilo artışı olunca ilaç az gelebilir. sizin durumu tiroidin tetiklemesi beklenmez.

10 Temmuz 2019 21:35
Prof. Dr. Fehim Arman
Prof. Dr. Fehim Arman Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Yazar toplam 796 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Als hastalığı Prof. Dr. Fehim Arman
Emarda beyaz leke Prof. Dr. Fehim Arman
Kaslarda segirme Prof. Dr. Fehim Arman
Anne kaygısı Prof. Dr. Fehim Arman
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Nuriye Çömez Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Aygul Resulova Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Mustafa Yılmaz Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Necibe Nur Keleş Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Zeynep Selcen Tezcan Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Facebook Twitter Instagram Youtube