GY
Soru Sahibi
7 Haziran 2020 00:35

Ella hapı zararları

Merhabalar hocam her gün hastalar verdiğiniz cevapları okuyorum bu konuda çok soru soran olmuş ama birde ben müsadenizle sormak istiyorum 12 yıllık evliyim normalde eşimle kondomla korunuyoruz bazı aksilikler oldu 3 yıl içinde 7 tane arada ella adında ertesi gün hapı kullandım, 1yıl sonrası halsizlik, kas ağrıları, kışın sık sık tekrarlayan gripler, demir eksikliği, rahimde ve vajinada acı gibi sızı ve yeşil akıntı falan başladı, kadın doğuma gittim enfeksiyon tedavi edildi, sonrası kontrol amaçlı yapılan testte atipik hücre metaplazi vardı hpv virüsü yoktu. Şimdi bu ella ertesi gün hapının çok fazla hormon içerdiğini duydum ama 7 tane kullandım bu hap rahimde hasar yapmış olup kanseri başlatmış olabilirmi, emar çekilsem belli olurmu, yaşım 32 yorumunuz kıymetli saygılar.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Dahiliye - İç Hastalıkları , Tıbbi Onkoloji

Merhaba Kanser bulgusu yok. Ancak metaplazi için ara ara kontrol altına alınması gerekir. Jinekolojik muayene olunuz. Bu haplar daha çok meme kanseri ile ilgili sonuçlar doğurabilir. Şimdilik bir sorun yok. İyi günler

7 Haziran 2020 16:02
Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Uzm. Dr. Murat Emin Güveli Dahiliye - İç Hastalıkları , Tıbbi Onkoloji

Yazar toplam 2700 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
kan değeri wbc düşük Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Lenf bezi şişmesi Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Kemoterapiye yanıt Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
PET çekimi Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Kan sonuçları Uzm. Dr. Murat Emin Güveli
Tıbbi Onkoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Nesrin ÇELİKGÜR Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Doğukan Saydan Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Pınar Dal Konak Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Ahmet Gülmez Tıbbi Onkoloji
Uzm. Dr. Emre Çakır Tıbbi Onkoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube