GR
Soru Sahibi
2 Temmuz 2019 07:24

Doğum kontrol hapı ve regl düzensizliği

Merhaba doktor hanım. 22 yaşındayım. 1 yıldır akne tedavisi ve regl düzensizliği sebebiyle Yazz 24+4 doğum kontrol hapını kullanıyorum. İlaçla birlikte reglim günü gününe düzene girmişken son 3 aydır tekrar günü değişmeye başladı. Hormon içeren hapların bitmesine 2-3 gün kala regl oluyorum, bu da olması gereken günden 4-5 gün öncesi oluyor. Ayrıca bu durum başlayalı kanama şeklinde değil de koyu renkli akıntı şeklinde adet görüyorum, ve ara kanamalarım hiç olmazken 3 aydır olmaya başladı. Bu durum neden kaynaklanabilir ve düzelmesi için ne yapılabilir? Ayrıca doğum kontrol hapıyla birlikte, kan pıhtılaşmasına sebep olmaması için aspirin de kullanıyorum. Bunu da belirtmek isterim. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Sevim Turhan
Op. Dr. Sevim Turhan
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Ilacın yan etkisi nedeniyle lekelenme olabilir, doktorunuza danışmanız uygun olur, belki ilaç değişimi yapabilir, iyi günler dilerim

2 Temmuz 2019 10:42
Op. Dr. Sevim Turhan
Op. Dr. Sevim Turhan Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 10015 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
gebelik ihtimali Op. Dr. Sevim Turhan
gebelikle ilgili Op. Dr. Sevim Turhan
Hamile miyim Op. Dr. Sevim Turhan
Adet düzeni Op. Dr. Sevim Turhan
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Berra Önsoy
Dr. Berra Önsoy Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Yağmur Yücebaş yıldız
Op. Dr. Yağmur Yücebaş yıldız Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ömer Ulugergerli
Op. Dr. Ömer Ulugergerli Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Canan Çalışkan furtuna
Op. Dr. Canan Çalışkan furtuna Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Güler Genç
Op. Dr. Güler Genç Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube