ŞE
Soru Sahibi
22 Mart 2019 14:59

Doğum kontrol hapı kullanırken adet olma

Merhaba hocam ben 6 aylık evliyim ve 7 aydır doğum kontrol hapı kullanıyorum. Bu ay hap bitmeden, bitmesine 6 gün kala adet oldum. Kanamam oluyor. Aynı adette olduğum gibi sancılarım ağrılarım oluyor. Bu neden olabilir ne yapmam gerekiyor. Kadın doğumdan randevu aldım ama 1 hafta sonra randevum. O zamana kadar beklesem sıkıntı olur mu acaba? Normalde her zaman düzenli adet olurum. İlacı kullandığım halde kutu bitmeden kanamam oldu. İlacı içmeye devam ediyorum. Ne yapmam gerekiyor bilgilendirirseniz çok sevinirim

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Fatih Şendağ
Prof. Dr. Fatih Şendağ
Kadın Hastalıkları ve Doğum

MERHABA, ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN, HAP İÇMEYİ UNUTMAK, STRES GİBİ BAZI FAKTÖRLER NEDENİYLE DÜZENSİZ KANAMA OLABİLİR, DETAYLI BİLGİ VEREBİLMEM İÇİN SİZİ MUAYENE ETMEM GEREKİR, LÜTFEN BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİNİZ, YARDIMCI OLURUM.

27 Mart 2019 14:14
Prof. Dr. Fatih Şendağ
Prof. Dr. Fatih Şendağ Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 287 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Leep tekrarı Prof. Dr. Fatih Şendağ
Geçmeyen vajinal akıntı Prof. Dr. Fatih Şendağ
Endometriozis Prof. Dr. Fatih Şendağ
Hamilemiyim acaba Prof. Dr. Fatih Şendağ
Hamilemiyim Prof. Dr. Fatih Şendağ
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Lütfiye Rifaioğlu Müslüm Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Merve Evrensel Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Selda Bahçe Kayık Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Tülay Turan Bütün Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Fatma Özlü Akkuş Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube