ÇY
Soru Sahibi
10 Ocak 2022 11:53

Diderali Bırakamıyorum

Hocam merhaba, 3 yıldır panik atak, panik bozukluk ve anksiyete tedavisi görüyorum. Günde 3 yarım şeklinde dideral +20 mg paxil kullanıyorum. Benim sorunum şu; diderali artık bırakmak istiyorum sabah yarım akşam yarım içtim 2 gün ve inanılmaz derecede göğüs ağrım çarpıntım basladı nabzıma baktım 140-150 seyrinde çok korkutuyor beni ben bu ilacı nasıl bırakıcam ömür boyu ilaçmı kullanmam gerekiyor. 3-4 farklı kardiyolojiye gittim hiçbiri nasıl bırakılacağını yada bu yan etkilerin normal mi değil mi oldugunu söylemiyor. Artık çok canımı sıkmaya basladı tamamen bırakmaya kalktım aksamında acillik oldum 200 nabızla.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba. Panik yatkınlığınız iyi tedavi edilmeden diderali bıraktığınız takdirde, evet, yaşayacağınız tam da budur. Konu bir kalp hastalığının değil, panik bozukluğunun etkin tedavisi. Bu da sadece paxil kullanmakla değil davranış ve duygu terapisi de görmenizle olur. Etkin bir psikologla bağlantıda kalmanız gayet faydalı olacaktır. Selamlar..

4 Şubat 2022 15:25
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan Kardiyoloji

Yazar toplam 5529 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Sinüs taşikardi Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Göğüs ağrısı Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Protez Kapak Gradient Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
BAŞ DÖNMESİ Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Dideral akşamına alkol Uzm. Dr. Sinan Coşkun Turan
Kardiyoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Dr. Ömer Bedir Kardiyoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube