SG
Soru Sahibi
28 Nisan 2018 16:27

Dermapen leke yapti

Hocam merhaba dermapen yaptırdım ama yüzümde kararmış lekeler oluştu yüzüm yanık gibi duruyor çarşamba günü size muayene olmaya geleceğim bana önerebileceğiniz ne var o güne kadar ne yapabilirim aynaya bakmaya bile dayanamıyorum yüzüm mahfoldu hemen geçmesi için önerdiğiniz her tedaviye razıyım yeterki cabuk sonuç alayım lütfen görün yazımı Güler Şahin...

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

durumunuz yakından incelenmelidir

29 Nisan 2018 23:17
Uzm. Dr. Şehriyar Nazari
Uzm. Dr. Şehriyar Nazari Dermatoloji

Yazar toplam 1259 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Zoratain rosecea Uzm. Dr. Şehriyar Nazari
Acnemix ilacı kullanımı Uzm. Dr. Şehriyar Nazari
Kararmalarim var Uzm. Dr. Şehriyar Nazari
Cilt lekesi Uzm. Dr. Şehriyar Nazari
Uyuz hastalığı Uzm. Dr. Şehriyar Nazari
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube