DE
Soru Sahibi
22 Aralık 2021 13:15

Deride hissizlik

Merhaba Kıymet hanım. Doktorum, penis başındaki hissizlik(dokunma vs hissediyorum lakin gıdıklanma hissi yok) sorunu iiçn madecasol krem verdi fakat sürdüğüm zaman yanma oluyor. Sizce kullanmaya devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Deride görünen bir lezyon yoksa krem kullanmanızın anlamı yok zaten, bırakabilirsiniz. his kaybı için nöroloji ve sonrasında onların önerilerine göre hareket etmeniz daha doğru olur. geçmiş olsun

23 Aralık 2021 14:58
Prof. Dr. Kıymet Baz İnan
Prof. Dr. Kıymet Baz İnan Dermatoloji

Yazar toplam 32 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
soğuk allerjisi Prof. Dr. Kıymet Baz İnan
acil cevaplar mısınız Prof. Dr. Kıymet Baz İnan
Deride hissizlik Prof. Dr. Kıymet Baz İnan
AKNE TEDAVİSİ Prof. Dr. Kıymet Baz İnan
Göz altı ışık dolgusu Prof. Dr. Kıymet Baz İnan
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Eda Haşal Dermatoloji
Uzm. Dr. Ali Tanakol Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube