EN
Soru Sahibi
6 Ağustos 2020 12:20

Deri hastalığı

Merhaba Hocam,benim yanaklarında egzama var.eczaneden sivilceler için different jel aldım .Ve yanağın kızardı bir kaç gündür kullanmıyorum hiç bir şey sürmüyorum yan etki yaptı galiba yardımcı olur musunuz?

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Sayın ilgili, Herşeyden evvel şikayetiniz eczane işi değil. Yani önce bir cildiyeciye gitmeniz gerekiyor.;eczanenin verdiği ilaç iyi gelmez. Sağlıklar. Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu ( Cildiye Müt.)

8 Ağustos 2020 14:10
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu Dermatoloji

Yazar toplam 10286 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Cildiye Biyopsi sonucu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Pemfigus suphesi Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
cilt kuruluğu Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Ayak siğili Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Vitiligo için ne yapmalıyım Prof. Dr. Nuran Atmanoğlu
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube