BE
Soru Sahibi
10 Ekim 2011 20:34

depoprovera

3.5 ay önce depoprovera yaptırdım.ve iğneden sonra sürekli ara kanamalar ve özellikle ilişki esnasında hep kanama yaşadım.Doktorum iğnenin etkisinden diyerek primolut -n verdi.bir süre kullandım değişen durum olmaayıncada gynelle verdi bir ay kullandım bıraktım adet oldum.artık kendimce hiçbirşey kullanmıcam dedim ve kullanmadım ama adetim biteli şuan 10 gün oldu iki gündür yine hep adet olacakmışım gibi kasıklarımda sancı ve leke tarzında kahverengi cok az kanamam oldu acaba halen depoproveranın etkisimi 3.5 ay oldu yoksa başka bir sebep mi beni yönlendirrseniz sevinirim.ayrıca bana doğum kontrol hapı olarak ne önerirsiniz.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Kadın Hastalıkları ve Doğum

Depo provera nın bu traz olumsuz etkileri olabiliyor. Ayrıca çok da iyi yönlendirilmemişsiniz . Üzülerek söylemem gerekli ki ben burada tedavi önermiyorum tedavi vermiyorum.

12 Ekim 2011 16:08
Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak Kadın Hastalıkları ve Doğum

Yazar toplam 13660 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Ikili test Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Gebelik hormon testi Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
E2 ve ESTROFEM Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Gebelik olabilir mi Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Gebelik testi Op. Dr. Ahmet Suphi Toprak
Kadın Hastalıkları ve Doğum İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Tuba Tombul Kotancı Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Süheyl KONAVARD Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Ümran Özcan Kadın Hastalıkları ve Doğum
Doç. Dr. Eser Çolak Kadın Hastalıkları ve Doğum
Op. Dr. Günel Barut Kadın Hastalıkları ve Doğum
Facebook Twitter Instagram Youtube