Soru Sahibi
27 Şubat 2009 13:12

Değerli Hocam dün muayene olduğum bir Gastroentereloji uzmanı İrritabl Bağı

Değerli Hocam dün muayene olduğum bir Gastroentereloji uzmanı İrritabl Bağırsak Sendromu teşhisi ile bana Duspatalin tablet verdi.Şu ana kadar ondan 4 tane aldım ve sanki bağırsaklarım biraz rahatlamaya başladı gibi..Fakat internette bazı sağlık forumlarında bu ilacın etken maddesinin hiçbir iyileştirici etkisi olmadığı,bu ilacın tamamiyle plasebo etkisi yaratan bir ilaç olduğunu söylüyorlar.Bu doğru mu?Saygılarımla...

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Duspatalin irritabl barsak send. kullanılan ve yararlı bir ilaçtır.Beraberinde uygun diyet ve stress le mücadelede yararlı olacaktır.Kullanmanızı öneririm....Saygılarımla.

27 Şubat 2009 18:43
Prof. Dr. Osman Baran Tortum
Prof. Dr. Osman Baran Tortum Genel Cerrahi

Yazar toplam 662 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
hipoekojenik kitle Prof. Dr. Osman Baran Tortum
Kasıkta kıl dönmesi Prof. Dr. Osman Baran Tortum
hemeroıid Prof. Dr. Osman Baran Tortum
Patoloji Sonucu Prof. Dr. Osman Baran Tortum
NODÜLÜM İÇİN NE YAPABİLİRİM? Prof. Dr. Osman Baran Tortum
Genel Cerrahi İle İlgili Diğer Uzmanlar
Op. Dr. Ali Bekraki Genel Cerrahi
Op. Dr. Battal Alkan Genel Cerrahi
Dr. Gamze Özcan Genel Cerrahi
Facebook Twitter Instagram Youtube